دکوراسیون اتاق کار و فضای کار بی نظیر برای هنرمندان

دکوراسیون اتاق کار و فضای کار بی نظیر برای هنرمندان

 

اتاق کار و کتابخانه
درباره اتاق کار هنرمندی صحبت می شود که خواسته هایی دارد و به عنوان کارفرما باید که به پاسخ همه سوالات خود برسد و آن چه که در نظر دارد اجرایی شود. طراحی در یک آپارتمانی ۶۰ متری در جهت براورده کردن نیاز ها، خلاقیت شگرفی می طلبد. افرادی که در خانه فعالیت می کنند یا حداقل مداد و کاغذی پیش روی خود می گذارند به آتلیه این هنرمند حسادت خواهند کرد. این آتلیه همانطور که بیان شد در آپارتمان این هنرمند قرار دارد. رانان استرن خواسته که دسترسی راحتی به ابزارهایش داشته باشد، توانایی نمایش بعضی از کارهایش را داشته باشد و کارهای خود را آرشیو کند.
رویکردی که طراحان آن پیش روی خود قرار دادند، بر اساس ابعاد دقیق ابزار هایی بود که رانان استفاده می کرد. آن ها هر کتاب، نقطه و ابزاری را اندازه گرفتند و بر مبنای میزان استفاده به گروه هایی تقسیم کردند و به هرکدام رنگی اختصاص دادند. بعد از آن، کدهای رنگی یاد شده را درون دراورها قرار دادند (بنابرآن، رنگ ها زمانی هویدا می شوند که دراور را بیرون و باز هستند). در نگاه اولیه این احتمال می رود که در چشم بیننده این کشوها نامنظم به نظر برسند اما رانان حس خوبی از این حالت می گیرد. این اتاق به گونه ای با خلاقیت طراحی شده است که برای همه چیز فضای کافی وجود داشته باشد.

معماران این اتاق، این ساز و کار نگهداری از وسایل را سرتاسری ساختند تا دسترسی آسان و راحت به همه ابزار ها و آرشیو ها وجود داشته باشد و همچنین بتوان بعضی بخش هارا مخفی کرده و در کمد ها حل کنند.

 

پنلی کشویی در سمت چپ اتاق درنظر گرفته شده است. زمانی که در باز می شود به یک تخت خواب جالب بدل می شود. نمونه خلاقیت در طراحی و اجرای اتاق کار را می توان اینجا مشاهده کرد.

 

این تخت خواب عملکردی غیر از خواب شبانه نیز برای رانان دارد. می تواند این آتلیه را به یک اتاق مهمان تبدیل کند و کسانی که رانان با آن ها کار می کند می توانند از آن به عنوان نشیمن استفاده کنند. رانان می تواند ساعاتی را روی آن دراز کشیده و در حالت چرت از زندگی لذت ببرد.

از نظر اجرایی، لایه ای محافظ روی کشوها و کف پوش این آتلیه کشیده شده است. کد های رنگی زمانی که کشو ها باز هستند خود را نشان می دهند.
تصویر ۵
ابعاد دقیق همه کشو ها برمبنای ابعاد ابزار و وسایل رانان طراحی و اجرا شده است.
تصویر ۶
در طول فعالیت، می توان هرکدام از کشوها را از جای خود خارج کرد و بر میز قرار داد.
تصویر ۷
آن پنل متحرکی که بیان شد و پشت آن تخت خواب قرار داشت، اکنون می تواند بستری برای نمایش کارهای رانان و سه پایه نقاشی باشد و اینجاست که خلاقیت بر پای عملکرد خود را نشان می دهد.
تصویر۸
در مجموع این آتلیه دارای ۳۶ کشو است.
تصویر ۹
در طراحی کشو ها، معماران اولویت بندی کردند. از آنجایی که باز شدن یک کشو به منزله مانع شدن آن برای باز شدن کشویی دیگر است، معماران وسایل پرکاربرد را در اولویت قرار داده و دسترسی به آن ها را آسان تر کرده اند.
تصویر ۱۰
برای حفظ حریم شخصی رانان و کنترل نور ورودی، معماران اتاق، پرده نازکی را برای این آتلیه در نظر گرفته اند.
به نوعی میتوان گفت این یک طراحی حرفه ای برای یک اتاق کار بی نظیر و زیباست.

 

اجرای روف گاردن

 

 

 

طراحی دکوراسیون آشپزخانه

طراحی داخلی منزللابی مجتمع مسکونیطراحی و اجرای روف گاردنطراحی داخلی رستوران سنتیطراحی ویترین مغازهطراحی داخلی تجاریطراحی داخلیطراحی داخلی مغازه طراحی داخلی صرافیطراحی داخلی طلا فروشیطراحی داخل ویلاطراحی دکوراسیون داخلی اداریطراحی داخلی هتل