طراحی داخلی خانه با اصول جدید

طراحی داخلی خانه با اصول جدید

فضای گرم و صمیمی کنار شومینه با مبلمانی که به صورت دایره وار در کنار هم قرار گرفته اند حس صمیمیت و در کنار هم بودن را چندین برابر می کند. در معماری و دکوراسیون داخلی اتاق از رنگهایی در پالت قهوه ای، کرم با تضاد در روشنی و تیرگی بالا در هم نشینی یکدیگر قرار گرفته و دکوراسیون خاص دوستانه و جالب توجه ایجاد کرده است.

این خانه متشکل از چند سوئیت مجزا ست که همگی دارای یک اتاق مخصوص تلویزیون می باشد. نورپردازی و انتخاب رنگ برای کالبد و وسایل فضاها بسیار ماهرانه است.

در بخش ورودی خانه از متریال یکسانی که در سایر فضاهای خانه بهره گرفته شده است برای هماهنگی هرچه بیشتر استفاده شده است از جمله شیشه، سنگ، چوب، پنجره های بزرگ و نورپردازی چشم نواز همراه با رنگ های قهوه ای و سفید.

آشپزخانه خانه به احتمال زیاد برای گروه زیادی از افراد طراحی و تعبیه شده است به دلیل آنکه در کنار هم در یک فضای صمیمی غذا میل کنند و روزگار بگذرانند. از دید معماری و دکوراسیون داخلی و رنگ ها، رنگ نارنجی اشتها آور بوده و در آشپزخانه این خانه همراه با قهوه ای هم نشینی زیبایی را به نمایش گذاشته اند.

 

اتاق کار این خانه را زیر نظر معمارانه قرار می دهیم. می توان دید که در کنار میز کار صندلی های زیادی قرار گرفته اند و دلیل آن هم این است که تمامی گفتگوها و مذاکرات کاری در محیطی نزدیک به هم و صمیمی صورت پذیرد. از جمله متریال هایی که در این فضا استفاده شده است رنگ قهوه ای با متریالی طبیعی را میتوان نام برد.

در لندسکیپ پشت خانه فضای سبز ساده برای بازی فوتبال، در کنار آن آلاچیق و یک نمای آجریی رنگ  از بنا را می توان دید

 

 

 

طراحی مسکونی , طراحی لابی مسکونی , روف گاردن , طراحی رستوران مدرن , ویترین مغازه , دکوراسیون داخلی تجاری , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی مغازهطراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , دکوراسیون داخلی ویلا ,دکوراسیون داخلی اداری ,طراحی داخلی هتل