چراغ مطالعه لودویکا مناسب برای طراحی داخلی شما

چراغ مطالعه لودویکا

 

چراغ مطالعه لودویکا وسیله ای پرکاربرد درعین سادگی

استودیوZanocchi& Starke  که درکشور ایتالیا در قسمتی از شهر تورین واقع شده چراغ مطالعه ای به نام لودویکا ساخته است که برای افرادی که دوست دارند در هر جا و مکانی مطالعه کنند و کتابهای خود را همیشه به همراه دارند بسیار مناسب و مفید است. با چراغ مطالعه لودویکا  دیگر نگران بهم ریختگی و نامنظمی کتابهای خود نبوده و میتوانید با خیال راحت کتابها را به شکل آراسته ای در کنار هم نگه داشت و نگران گم شدن آنها هم نبود و این نظم درحالی اتفاق می افتد که همزمان میتوان از نور زیبا و کافی این چراغ مطالعه لودویکا بهرمند شد و هم کتاب مورد علاقه خود را با خیالی آسوده و راحت مطالعه کرد.

(تصویر۱)

زمانی که لامپ چراغ مطالعه لودویکا را در قسمت پایه آن قرار دهید میتوانید به طور هم زمان از دو کارایی این وسیله هیجان انگیز بهره مند شوید در این حالت هم کتاب های مورد علاقه خود را منظم در کنار خود دارید هم از نور زیبا و ملایمی که از لامپ چراغ مطالعه لودویکا ساطع می شود بهره مند میشوید. اگر تمایل داشتید که از محل خود کمی جابه جا شده و تغییر حالت دهید یا به اطراف خود نگاهی داشته باشید بهترین وسیله چراغ مطالعه لودویکا است که این قابلیت را دارا می باشد که با خارج کردن لامپ این چراغ از پایه اصلی خود پرتو نوری را به وجود آورد که شما بتوانید در هر حالتی از آن برای مطالعه استفاده کنید. چراغ مطالعه لودویکا مینی مالیستی برای منازلی است که با سلیقه های زیبا و به روز چیدمان شده است.

(تصویر۲)

اجزای چراغ مطالعه لودویکا

چراغ مطالعه لودویکا به گونه ای طراحی و ساخته شده است که تنها از دو قسمت که قابلیت جدا شدن دارند تشکیل شده است که این ویژگی خاص چراغ مطالعه لودویکا است که در عین سادگی که دارد کارآمد نیز هست این دو قسمت شامل: بدنه ای از جنس آلومینیومی است که بسیار زیبا رنگ آمیزی شده است و یک جسم درخشان با نوری زیبا که قابلیت جابه جایی داشته در یک پلاستیک سفید رنگ و کدر قرار دارد. در چراغ مطالعه لودویکا از لامپ های LED استفاده شده که میتواند به مدت ۴ ساعت نوری ملایم را با استفاده از باتری در اختیار عاشقان مطالعه قرار دهد.

(تصویر۳)

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این چراغ مطالعه لودویکا قابلیت شارژ شدن آن است که به وسیله کابل USP  قابل اجرا می باشد. این چراغ مطالعه لودویکا را میتوان در هرجا و مکانی با خود برد و از امکانات خاص و جالب این چراغ استفاده کرد و در کنار آن از مطالعه خود لذت برد.