خانه لئوناردو کاپریو با چه سبکی طراحی داخلی منزل شده است؟

خانه لئوناردو کاپریو با چه سبکی طراحی داخلی منزل شده است؟

در این مقاله شما را با طراحی و معماری سبز خانه بازیگر سرشناس به نام لئوناردو دیکاپریو بیشتر آشنا خواهیم نمود. این بازیگر مشهور در طراحی منزل خود مبنای حفاظت از محیط زیست را در سرلوحه  طراحی خود قرار داده است و دلیل آن نیز علاقه وی به طبیعت می باشد در ادامه با ما باشید تا با سبک طراحی منزل او بیشتر آشنا شویم.

 

 

لئوناردو دی کاپریو این بازیگر و ستاره هالیوودی با توجه به ثروتی که دارد علاوه بر خودرو گران خود, اقدام به خرید دو واحد آپارتمان با طراحی و دیزایین منحصر به فرد که دارای معماری سبز می باشد , نموده است. یکی از منازل او که در گرینویچ ویلج قرار دارد داری معماری سبز منحصر به فرد و جالبی است . این خانه از دو اتاق خواب به همراه دو حمام تشکیل شده است. ویژگی های معماری سبزی که در بنای این آپارتمان استفاده شده است کمی فراتر از ساختمانهایی است که از معماری سبز برای حفظ محیط زیست استفاده می کنند. به عنوان مثال منزل لئو نارو دی کاپریو کمتر از وسایل بازیافتی و لامپ های ال ای دی به منظور کاهش مصرف انرژی مصرف شده است.

(تصویر۲)

ویژگی های منزل لئوناردو دی کاپریو

ویژگی های منحصربه فرد و خلاق مانند استفاده از کفپوش هایی که گرمایی خاص در کف منزل ایجاد می کنند و استفاده از نور پردازی هایی متفاوت براساس حالت طبیعی شبانه روزی برای این گونه از افراد مشهور که به دلیل مشغله و شرایط کاری از خواب مناسب و معمولی برخوردار نمی باشند , از مهم ترین ویژگی های ساخت منزل این بازیگر سرشناس می باشد . جالب تر از این موارد می توان به حمام و دوش آب گرم آن که در زمان جریان آب ازآن ویتامین C خارج می شود, اشاره نمود. اینها همه در معماری سبز منزل لئو نارد دی کاپریو طراحی شده است.

کلمات کلیدی: لئو ناردو دیکاپریو, معماری سبز, منزل, ویژگی

 

طراحی منزل مسکونی , طراحی لابی , اجرای روف گاردن , طراحی رستوران , ویترین جلوی مغازه , طراحی داخلی مجتمع تجاری , دکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی مغازه , دکوراسیون داخلی صرافی دکوراسیون داخلی طلا فروشی , طراحی ویلا ,دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی هتل