صندلی های شیک برای دکوراسیون شما

از زمان تولد تا نوجوانی

Stokke Steps اسم وسیله زیبا و کارآمد است به نام صندلی کودک که این صندلی خاص تنها صندلی است که میتواند کودک شما را از زمان تولد تا نوجوانی او همراهی و محافظت کند. در این صندلی کودک، شما علم و هنر را با هم مشاهده کرده و به شما ضمانت میدهند که کودک تان در آن راحت و ایمن باشد. این مهمترین ویژگی صندلی کودک است زیرا از امنیت و راحتی کودک شما مسئله ای مهمتر وجود ندارد.
صندلی کودک ساخت شرکت Permafrost
صندلی کودک ذکر شده در این مقاله ساخت شرکت Permafrost است که برند نروژی Stokke درخواست کرده بود این صندلی با علم نو و طراحی منحصر به فردی برای این برند تولید شود و این توانایی را داشته باشد که همزمان با سن کودک قابلیت های آن تغییر کند که بتواند کودک شما را در سنین مختلف همراهی کند و در عین حال جای کمی را هم در منزل شما بگیرد و بسیار زیبا و دوست داشتنی باشد.
صندلی کودک شامل بخش های مختلفی است که این توانایی را دارد با نیاز و تغییر سن کودک شما کارایی آن نیز تغییر کند . با بالا رفتن سن کودک این صندلی کودک هم به آسانی تغییر کرده که در نهایت صندلی کودک تبدیل به یک صندلی معمولی برای کودک شما میشود.

اجزای این صندلی کودک به شکلی طراحی و ساخته شده است که می تواند بهترین حالات ممکن را برای کودک عزیز شما به همراه داشته باشد در این حین برای شما هم آرامش خاطر و همچنین هزینه کمتر را به ارمغان بیاورد، این صندلی کودک جدیدترین صندلی کودک شرکت نروژی است که امنیت و کم حجم بودن را برای شما به همراه دارد. با این صندلی زیبا میتوانید از خرید چندین صندلی برای کودک خود در سن های مختلف خودداری کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

 

منبع: وب سایت تخصصی گروه معماری مهران طاهری

جهت اطلاع و مشاهده بیشتر نمونه طراحی داخلی طلا فروشی کلیک کنید

طراحی مسکونی , طراحی لابی مسکونی , روف گاردن , طراحی رستوران مدرن , ویترین مغازه , دکوراسیون داخلی تجاری , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی مغازهطراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , دکوراسیون داخلی ویلا ,دکوراسیون داخلی اداری ,طراحی داخلی هتل

 

 

طراحی داخلی ویلا

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

 

 

طراحی داخلی منزل

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

 

طراحی داخلی اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

طراحی داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

شرکت طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com