طراحی داخلی منزل زیبا در فلوریدا

طراحی داخلی منزل زیبا در فلوریدا

شخصیت ها: جی زد (به لاتین Jay Z) از موفق ترین خواننده های آمریکایی سبک هیپ هاپ است. در سرتاسر دنیا حدودا پنجاه میلیون نسخه از آلبوم های این خواننده فروخته شده است که در نوع خود آمار خیره کننده ای برای اثرهای هنری یک خواننده به شمار می رود. وی با انتشار آلبوم های فراونش صاحب جوایز بسیاری شده است. در سال ۲۰۰۸، وی با اعجوبه موزیک R &B یعنی بیانسه تشکیل خانواده داد. این زوج معروف، تا سال قبل در خانه ای بسیار شیک و در منطقه Indian Creek واقع در ایالت فلوریدا زندگی می کردند. اما آن ها هم اکنون در عمارتی مجلل واقع در ایالت میامی زندگی می کنند. در ادامه این مطلب به خانه پیشین آن ها که در منطقه ثروتمندنشین ایالات متحده آمریکا واقع شده بود، پرداخته می شود.
توصیف مشخصات خانه

این ملک دو طبقه ای به سبک مدیترانه ای و در متراژ ۳۵۰۰ مترمربعی احداث شده است. این بنا در سال ۱۹۹۱ ساخته شده که درکل هشت حمام و هفت اتاق خواب دارد.

در نمای از راه دور این خانه، خانه ای مختص مهمان ها، خانه ای منحصربفرد، یک ورودی خوب، یک استخر معمولی و حیاطی دارای پل معلق دیده می شود. این ساختمان بسیار مجلل، معمولی و فوق العاده است.

در ادامه به بررسی محیط درونی ملک پرداخته می شود. این ساختمان دارای آشپزخانه ای مجهز و بسیار بزرگ است و اکثر وسایل آن از جنس چوب هستند. در آشپزخانه، دو عدد یخچال دارای درب های استیلی قرار گرفته است. همچنین اجاق گاز هم استیلی است. درمیان آشپزخانه یک میزبزرگ مرمری و یک میزکار قرار گرفته است. در حالت کلی آشپزخانه این ملک بسیار مجلل و چشم نواز است و در بین بخش های چوبی با کفپوش، مرمرهای روشن و دیوارها کنتراست جالبی برقرار شده است.

در محیط نشیمن این خانه، از کفپوش های مرمری به رنگ سفید مات استفاده شده است. همچنین نقاشی چشم نوازی در سالن ورودی قرار دارد که در آن منظره ای یونانی به همراه ساحلی چشم نواز و بناهای رنگی کوچک نقاشی شده است.

در سالن ورودی، پنجرهای قوسی کوچک، لوستری زیبا و همچنین راه پله منحنی قرار دارد که به طبقه دوم متصل می شود. طبقه دوم حاوی محیطی خودمانی تر است که حمام ها و اتاق خواب ها در آن قرار دارند. محیط این طبقه بسیار مجلل و زیبا است.

(۶)

این ملک ۹ میلیون دلار ارزش دارد و اشخاص معروفی چون خولیو ایگلزیاس و پسرش انریکه در همسایگی این ملک سکونت دارند.

 

جهت مشاهده انواع طراحی داخلی منزل می توانید اینجا را کلیک نمایید

برای اطلاع از آخرین قیمت های طراحی داخلی ویلا اینجا را کلیک کنید

 

طراحی داخلی منازل مسکونیطراحی لابیاجرای روف گاردنطراحی داخلی رستوراندکوراسیون ویترین مغازهطراحی داخلی تجاریشرکت طراحی داخلیطراحی داخلی مغازهدکوراسیون داخلی صرافیدکوراسیون داخلی طلا فروشیطراحی داخلی ویلاطراحی داخلی اداریطراحی داخلی هتل

 

طراحی داخلی ویلا

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

 

 

طراحی داخلی منزل

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

 

طراحی داخلی اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

طراحی داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

شرکت طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com