پروژه روف گاردن قمصر

پروژه روف گاردن
کار فرما سردار محتشمیان
آدرس قمصر
متراژ ۲۳۰ متر

 

طراحی داخلی کابینت آشپزخانه

طراحی داخلی کابینت آشپزخانه یکی از عناصر بسیار مهم و تعیین کننده در طراحی داخلی آشپزخانه است. امروزه به طراحی داخل کابینت آشپزخانه نیز در طراحی جدید آشپزخانه ها توجه زیادی می شود. طراحی کابینت های مخصوص برای قرار دادن ادویه جات، بطری ها، شوینده ها، تخته ها و ظرف های سایز بزرگ و یا لوازم و وسایل برقی نمونه هایی از کابینت هایی با کاربری ویژه است که به طور  خاص و با اندازه های مناسب و بهینه پارتیشن بندی شده. در طراحی کابینت آشپزخانه ایرانی با توجه به فرهنگ مهمان نوازی، معمولا به ویژگی های خاصی از قبیل جادار بودن کابینت برای تعداد زیاد ظروف نیز توجه ویژه می شود.

 

نورپردازی بخش مهمی از طراحی دکوراسیون اداری

وجود نور کافی و استاندارد در جهت بهبود عملکرد کارمندان یکی از مراحل اصلی انجام دکوراسیون اداری و دفتر کار به حساب می آید. بهره گیری از انواع تجهیزات و وسایل روشنایی مناسب مانند انواع لامپ های کم مصرف، لوستر و … به زیبایی محیط اداری کمک می کند. نورپردازی یک محیط اداری در صورتی که ماهرانه انجام گیرد منجر به ایجاد فضایی شاد برای کارمندان و ارباب رجوع می گردد.

 

طراحی داخلی خانه , طراحی لابی هتل , طراحی داخلی روف گاردن , طراحی رستوران سنتی , دکوراسیون ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , شرکت طراحی داخلیطراحی داخلی مغازه , دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی , دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون اداری , دکوراسیون داخلی هتل