پروژه رستوران فایو استار لواسان

پروژه رستوران فایو استار
کار فرما آقای صوفیانی
آدرس لواسان
متراژ ۱۷۰ متر

 

 

 

طراحی داخلی تجاری

برای آن که بتوان یک مجتمع و یک موقعیت تجاری را طراحی کرد باید عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد. از جمله این موارد که در طراحی داخلی تجاری موثر و حائز اهمیت است موقعیت و کارایی آن مجموعه می باشد. این یعنی نمی توان هر بخش از مجموعه را به صورت مجزا طراحی کرد و باید کل مجتمع را در نظر گرفت تا مشکلی ایجاد نشود. به طور کلی اگر طراحی داخلی تجاری به درستی شکل بگیرد، می تواند در رونق کسب و کار و افزایش درآمد نیز تاثیر مطلوبی بگذارد.

طراحی نمای بیرونی مغازه

هرگاه فردی به قصد ورود یا عدم ورود به مغازه شما به آن نگاه می کند اولین قسمتی که با آن مواجه می شود نمای مغازه شماست؛ پس طراحی نما مغازه بلندگوی ویژگی ها، شخصیت و رویکرد فروشگاه شماست. در طراحی مغازه دکوراسیون داخلی بسیار پر اهمیت است اما آنچه که در وهله ی اول مشتری را به مغازه ی شما نزدیک می کند، نمای مغازه است.

 

دکوراسیون داخلی منزل , طراحی داخلی لابی هتل , روف گاردن در تهران , طراحی داخلی رستوران سنتی , ویترین جلوی مغازه , طراحی داخلی مجتمع تجاریدکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی مغازه دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی دکوراسیون داخل ویلا , دکوراسیون اداری مدرندکوراسیون داخلی هتل