پروژه تجاری تالار پزیرایی

پروژه تالار پزیرایی

کار فرما حمیدی

آدرس زاهدان

متراژ ۸۰۰متر

 

 

امنیت در طراحی داخلی طلا فروشی

به سبب قیمت بالای کالای ارائه شده در این نوع از واحد های تجاری، امنیت در طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی سهم عمده ای از اولویت های طراحی داخلی طلا فروشی را به خود اختصاص می دهد تا جایی که در مقایسه با زیبایی فروشگاه در طراحی داخلی، در جایگاهی بالاتر قرار می گیرد. استفاده از دوربین های مدار بسته از اولین اقدامات برای افزایش امنیت در طراحی مغازه طلا فروشی است که در طراحی داخلی مغازه طلا فروشی حتما باید به آن توجه کرد. همچنین شیشه های انتخابی برای ویترین و درب ورودی باید از انواع ضد ضربه انتخاب شوند. استفاده از درب های دارای کنترل از راه دور که تنها با اقدام صاحبان مغازه باز و بسته می شوند، در طراحی مغازه طلا فروشی نیز موجب امنیت خاطر بیشتر خواهد شد.

علت اهمیت طراحی داخلی هتل چیست؟

همه ما برای انتخاب یک مکان مناسب جهت استراحت در سفر ها، مجموعه ای از فاکتور ها را در نظر می گیریم. اما چیزی که مشخص می باشد تاثیر مستقیم جلوه ی بصری بر انتخاب ما بوده که نمی توان از آن به سادگی گذر کرد. در چند دهه اخیر تغییرات بسیاری در طراحی هتل رخ داده است که همگی به منظور افزایش کیفیت و زیبایی هتل بوده. در طراحی و دکوراسیون هتل باید به بخش های مختلف آن که شامل: لابی هتل، اتاق خواب ها، سرویس های بهداشتی، رستوران و سالن غذا خوری، محوطه ی خارجی، پارکینگ، استخر و … می باشد،توجه شود. البته لازم به ذکر است که کیفیت در ارائه سرویس و خدمات پس از ظاهر زیبای هتل، از عواملی هستند که در جذب و حفظ مشتری بسیار حائز اهمیت می باشند.

 

 

 

 

طراحی داخلی منازل مسکونی , طراحی لابی , اجرای روف گاردن , طراحی داخلی رستوران , دکوراسیون ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , شرکت طراحی داخلیطراحی داخلی مغازه , دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا , طراحی داخلی اداری , طراحی داخلی هتل