طراحی داخلی ویلای جرج کلونی

ویلای بازیگر مشهور جرج کلونی در شهر ایتالیا
خانه لوکس جرج کلونی

درباره شخصی سخن به میان خواهد آمد که بازیگری توانمند و دوست داشتنی است. او اهل ایالت کنتاکی آمریکا است. جرج کلونی، بازی در بیش از ۷۰ فیلم تاریخ سینما، تهیه کنندگی ۳۰ فیلم و کارگردانی ۵ فیلم را در کارنامه حرفه ای خود دارد. بیشتر شهرت و معروفیت وی، به خاطر بازی در فیلم های یاطده مرد اوشن و بسیاری دیگر است.

جرج کلونی شخصیتی صمیمی دارد و این نیاز او موجب شده است که مکانی را برای اوقات فراغت خود برگزیند که گرم و صمیمی باشد. این مکان در شهر لاگلیو ایتالیا است. در این شهر بی نظیر دریاچه ای قرار دارد که کومو نامیده شده است. آن چیزی که این دریاچه را بیش از پیش فوق العاده و کم نظیر ساخته است چیزی نیست جز یک بنای مسکونی فوق لوکس که از نظر ریزفضایی، در سه سطح دارای ۲۰ اتاق است. این ویلا، villa Oleandra نام دارد که متعلق نیست به کسی جز بازیگر معروف و دوست داشتنی سینمای هالییود جرج کلونی.

شاید صفت های صمیمی، ساده، سنتی، جادویی و فوق لوکس و مجلل برای تفسیر این بنای خاص کم توان باشند. مجلل ترین بخش این خانه ی ویلایی، فضای بیرونی آن جدای از داخل آن است. آن چه جالب تر است این فضای خاص را خود شخص کلونی طراحی کرده است.

ویلای لوکس جرج کلونی یک سالن نمایش در فضای بیرونی نام برده، یک استخر دوست داشتنی، یک باغ سرسبز دارد. از آنجایی که جرج علاقه وافری به موتورسیکلت و خودرو دارد فضایی را برای این منظور طراحی کرده که ماحصل آن شخصی شدن بیش از پیش این ویلا کرده است. آن چیزی که معماران و طراحان باتجربه و زبردست به دنبال آن هستند.

وقتی سخن از ویلای یک بازیگر به میان می آید، کنجکاوی های زیادی نیز در رابطه با ارزش مادی آن به میان می آید. ویلای جرج کلونی در ایتالیا در سال ۲۰۰۲ میلادی، ۱۰ میلیون دلار قیمت داشت که کلونی آن را به اختیار خود دراورد. شایعاتی نیز وجود دارند مبنی بر اینکه جرج تصمیم بر فروش آن را دارد. به حتم یقین، این ویلا طرفداران خاص خودش را نیز دارد به ویژه آن که همسایگان این ویلا خود جزو ثروتمندان و مشاهیر معاصر جهان هستند. دوناتلا ورساچه و آوریل لاوین از جمله این همسایگان آن هستند. خبر جالبی که منعکس شده است درباره خواهان ای ویلا، زوج مشهور یعنی دیوید و ویکتوریا بکهام، نخستین کسانی هستند که این خانه را می خرند و در رسانه ها اعلام کرده اند که عاشق ویلای جرج کلونی هستند.

نکته جالب دیگر این ویلا، نوع چیدمان و دکوراسیون داخلی آن است که چیزی شبیه فیلم یازده مرد اوشن است. این ویلا دید فوق العاده ای به منظره دریاچه کومو دارد. شیوه معماری آن ییلاقی و بسیار سنتی است و تمامی آن چه که کالبد این ویلا را تشکیل می دهند به شیوه رستیک ایتالیایی هستند از جمله کفپوش ها، مبلمان، ستون های قسمت ورودی، سقف ها، پنجره ها، راه پله.

این خانه به حق، مکان بی نظیری برای وقت گذراندن با آنانی است که محبتشان پشتیبان و دلگرمی آنان دوست داشتنی ترین چیز و بزرگ ترین ثروت است.

 

 

جهت مشاهده انواع طراحی داخلی خانه های شیک می توانید اینجا را کلیک کنید

برای اطلاع از آخرین قیمت های بازسازس ساختمان و منزل می توانید وارد سایت مهران طاهری شوید

 

 

طراحی منزل مسکونیطراحی لابی , اجرای روف گاردنطراحی رستورانویترین جلوی مغازهطراحی داخلی مجتمع تجاریدکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی مغازهدکوراسیون داخلی صرافی دکوراسیون داخلی طلا فروشیطراحی ویلا ,دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی هتل

 

 

طراحی داخلی ویلا

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

 

 

طراحی داخلی منزل

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

 

طراحی داخلی اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

طراحی داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

شرکت طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com