زندگی با شکوه بر بالای درختان

زندگی با شکوه بر بالای درختان

 

امروزه به دلیل اینکه شهر ها مملو از جمعیت، آلودگی هوا و اضطراب شده است مسافرت کردن به مناطق زیبا و طبیعی که دور از دسترس انسان ها بوده است بسیار زیاد شده است که باعث آرامش انسان و کاهش فشارهای عصبی و دریافت انرژی دوباره برای برگشت به شهر، از عوامل مهم مسافرت می باشد که به همین دلیل در کشورهای آمریکایی، آسیایی و استرالیایی و … ایجاد هتل یا اتاق های کوچک در بالای درختان روز به روز در حال افزایش است.
در ادامه ۱۰ مورد از این خانه های درختی که دارای قیمت بالایی هستند به شما معرفی می شود.

خانه درختی TreeHouse Point در آمریکا با قیمتی حدود ۱۵۰ دلار
با کمک برخی از متخصصان فعال در ساخت این خانه ها و جزئیاتی از Tree house Point و همچنین مشاهده این محل تماشایی، حس داشتن یک خانه درختی در این محل، در شما ایجاد خواهد شد. این مکان دیدنی در فاصله ۳۰کیلومتری ایالت سیاتل واقع شده است. استفاده از فضایی زیبا و آرام برای یوگا و ماساژ، رودخانه خروشان و روشن کردن آتش و نشستن کنار آن از مزیت های بکر این منطقه طبیعی می باشد.

 

منزل درختی بانکوک واقع در تایلند با قیمت بالای ۱۲۲ دلار
مکانی زیبا، مملو از درختان در جنب رودخانه همراه با جمعیت زیاد از مشخصه های شهر بانکوک می باشد. پس از استقرار کامل توریست ها در خانه های درختی، شاهد منظره ی بی نظیر رودخانه ی چائو و جنگل های اطراف قرار می گیرند. در فاصله ۱۰ دقیقه ای جاده ی sukhumvi در میان جنگل های بانکوک قرار دارد. حمام باران، اینترنت و wi-fi رایگان، اجاره دوچرخه، تلفن و محیطی خصوصی باز برای هر اتاق از ویژگی های این محل می باشد.

 

قیمتی بالای ۱۴۵ دلار در خانه درختی Aqua Wellness واقع در نیکاراگوئه
برای از بین بردن خستگی کارهای روزمره تماشای این مکان زیبا به شما پیشنهاد می شود. ورزش های دریایی، عبور بر روی شن های سفید اقیانوس آرام، استراحت در خانه ی درختی در جنگلی مملو از گیاهان از امکانات تفریحی این مکان است. این خانه های درختی دارای ایوان و توسط متخصصان مربوطه بصورت مبله آماده شده است. از امکانات این محل می توان به آب گرم، صرف غذاهای سنتی، کلاس های یوگاه اشاره کرد.

 

خانه درختی و چشمه ی Daintree واقع در استرالیا با قینتی بالای ۲۹۵ دلار
این مکان در سال ۲۰۱۲ موفق به دریافت جایزه سفر جهانی شده است و از باشکوه ترین خانه های درختی در جنگل های استرالیا می باشد. این خانه درختی در ۹۰ کیلومتری شمال کنز قرار گرفته است. حمام های زیبا با امکانات کامل، مبلمان دستی، تخت های تاج دار، گردش در زمین های اطراف، صرف غذا در رستوران های بومی و محلی از مشخصه های بارز این خانه درختی می باشد.
خانه درختی Baumhaus واقع در ایتالیا با قیمتی بالای ۲۶۰ دلار
این خانه درختی

برخی دیگر از طراحی داخلی

طراحی داخلی تجاری

 

 

طراحی داخلی اداری

طراحی داخلی منزل , لابی مجتمع مسکونی , طراحی و اجرای روف گاردن , طراحی داخلی رستوران سنتی , طراحی ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , طراحی داخلیطراحی داخلی مغازه طراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخل ویلا , طراحی دکوراسیون داخلی اداری , طراحی داخلی هتل