رنگ آمیزی متفاوت برای منزل (قسمت دوم)

رنگ آمیزی متفاوت برای منزل (قسمت دوم)

اطراف اتاق دیده می شود این توجه بیش از حد را کمتر و ملایم تر میکند.
اگر بخواهید بخشی از معماری منزل شما بیشتر یا کمتر دید شود میتوان با رنگ آمیزی خاص آن را ایجاد کرد

مثلا اگر بخواهیم بخشی بیشتر جلوه کند از رنگ تک و خاص استفاده کنیم و اگر بخواهیم کمتر جلوه کند رنگ آن بخش را با رنگ پیرامون آن یکی کنیم.

 

حتما برای اینکه یک اتاق روشن و پرنور داشته باشیم لازم نیست که سقف اتاق را سفید کنید بلکه مانند این تصویر میتوان رنگ خاص و آرامش بخشی مانند بنفش تیره را مورد استفاده قرار داد . اگر در این تصویر به جای این رنگ بنفش تیره، سقف اتاق سفید میشد این زیبایی و آرامش هرگز به وجود نمی آمد.

 

از دیگر رنگ های آرامش بخشی که میتوان برای سقف اتاق انتخاب کرد رنگ آبی است که جلوه زیبایی به اتاق می دهد برای اینکه این رنگ بهترین جلوه را داشته باشد بهتر در کنار رنگ های خنک مانند سفید یا خاکستری قرار داده شود.

 

نمونه دیگری از رنگ آبی در این تصویر وجود دارد که سقف اتاق با رنگ آبی تیره رنگ آمیزی شده البته با چارچوبی سفید رنگ که باعث ایجاد حس برجسته شدن در فرد می شود و با انتخاب رنگ خاکستری روشن یک زمینه آرام و ملایم را ایجاد میکند.

رنگ سبز یادآور فضای سبز، شادی و سلامتی است که این رنگ سقف اتاق به خوبی د راین تصویر تداعی کنند این حس بوده و بهترین انتخاب برای اتاق مهمان است .

اگر در اتاق سرویس بهداشتی خود پنجره ای رو به طبعیت دارید میتوانید به راحتی از رنگ آبی در سقف اتاق استفاده کنید تا در این حالت یک رنگ خنثی داشته باشید که بتوانید به راحتی از سایر رنگها در کنار آن بهره بگیرید.
حال بگویید: آیا توانستیم انگیزه تغییر رنگ سقف اتاق خانه خود را از سفید به رنگ های خاص در شما ایجاد کنیم؟ کدام رنگ بیشتر مورد علاقه شما قرار گرفت؟

از دیگر مقالات ما دیدن نمایید :

جهت مشاهده بیشتر نمونه طراحی داخلی رستوران سنتی با ما در تماس باشید

طراحی داخلی هتل همیشه برای مشتریان حرف اول را میزند با گروه مهران طاهری پنج ستاره شوید

دکوراسیون داخلی منزل , طراحی داخلی لابی هتل , روف گاردن در تهران , طراحی داخلی رستوران سنتی , ویترین جلوی مغازه , طراحی داخلی مجتمع تجاریدکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی مغازه دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی دکوراسیون داخل ویلا , دکوراسیون اداری مدرندکوراسیون داخلی هتل

 

 

طراحی داخلی ویلا

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

 

 

طراحی داخلی منزل

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

 

طراحی داخلی اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

طراحی داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

شرکت طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com