دکوراسیون و طراحی اتاق خواب عروس و داماد

 

دکوراسیون و طراحی اتاق خواب عروس و داماد

 

هیچ جایی خانه خود آدم نمی شود! شاید این جمله بار ها به گوشمان خورده باشد و همیشه از شنیدنش احساس آرامش وصف نشدنی به ما دست می دهد. حال تصور کنید این خانه از آن عروس و دامادی باشد که به تازگی خانه عشق  خود را بنا کرده و به وصال هم رسیده اند. معمولا خانه عروس و داماد، بسیار تر و تمیز و زیبا و چشم نواز است و تمام اتاق ها و آشپزخانه دارای چیدمان و دکوراسیون زیبایی هستند. علم دکوراسیون داخلی، امروزه سبب تحولات بسیاری در نوع چیدمان منزل و محل کار شده است و در شرایطی که منازل آپارتمانی و با وسعت کم شده اند، بسیار کمک کننده است.

اتاق عروس و داماد چه نوع دیزاینی باید داشته باشد؟

مهمترین بخش خانه و اتاق عروس و داماد، اتاق خواب مشترک آن ها می باشد زیرا این بخش، مامن و محل وصال آن ها بوده و قرار است خاطرات بسیار خوبی در آن رقم بخورد. بخش اعظم زمان با هم بودن عروس و داماد در اتاق خواب خواهد گذشت، بنابراین باید دارای نوعی دکوراسیون باشد که علاوه بر زیبایی و آراستگی، القاکننده حس آرامش در بین آن ها باشد

برای تزیین و دکوراسیون اتاق عروس، باید به نکاتی توجه شود که می تواند در ایجاد حس رمانتیک و عاشقانه عروس و داماد موثر باشد.

اولین نکته در مورد دیزاین اتاق خواب، تعیین رنگ مناسب برای دیوار ها و وسایل اتاق است که باید با هارمونی و ترکیب ظاهری خوبی همراه باشند. بهتر است برای ترکیب رنگی اتاق خواب عروس، از رنگ های گرم استفاده شود و از رنگ هایی مثل خاکستری، زرد، سفید و… استفاده نشود.
دومین مورد در مورد چیدمان وسایل است. باید سعی شود تا حد امکان از چیدن وسایل اضافی در اتاق خواب خودداری شود و محیطی مرتب و با نظم بوجود آید.
هر چه دکوراسیون اتاق عروس، ساده تر و به دور از تجملات باشد، بهتر می تواند حس آرامش را منتقل کند. در نتیجه اتاق خواب عروس را بیش از حد تجملاتی و پر زرق و برق نکنید.
استفاده از گل های طبیعی در داخل اتاق خواب، حس رومانتیک بیشتری به افراد منتقل می کند.
استفاده از رو تختی و روبالشی و همچنین پرده های با رنگ های گرم و هماهنگ، فرش یا موکت با طرح و رنگ مناسب، اشتیاق افراد را برای با هم بودن بیشتر خواهد نمود.
تهویه و نوردهی اتاق خواب نیز نکته مهمی است که باعث سلامتی بیشتر روحی و جسمی در افراد خواهد شد و باید در طراحی دکوراسیون مد نظر قرار بگیرد..
پیشنهاداتی برای زیبایی بیش تر اتاق عروس و داماد

در تزیین اتاق خواب مشترک عروس و داماد، می توان از گل های رز قرمز استفاده نمود، زیرا این گل نماد عشق و محبت است و وجود آن در اتاق عروس، ناخودآگاه تمایل افراد به عشق و محبت به یکدیگر را بیشتر خواهد نمود. حال می توان به عنوان گلدانی از این گل های زیبا باشد و یا بصورت گلبرگ بر روی تختخواب و یا اطراف اتاق خواب باشد.

همچنین استفاده از پرده های از جنس تور، حریر، ساتن و یا هر نوع پارچه دیگر که اصطلاحا به آن حجله می گویند، می تواند این زیبایی ها را در اتاق عروس دو چندان کند.

در دکوراسیون اتاق خواب عروس تزیین پرده ها و رو تختی به شکل های مختلف نیز در این امر کمک کننده است. طرح های متنوع بسیاری از این دست وجود دارد که می توان از آن ها بهره گرفت. نکته دیگر زیباسازی اتاق عروس در انتخاب محل تخت خواب در اتاق خواب می باشد بهتر است که تخت خواب جلوی در ورودی نباشد و دید کمی از بیرون اتاق داشته باشد.

 

جدیدتزین متد روز دنیا در گروه مهران طاهری برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل تجربه کنی

جهت سفارش طراحی داخلی ویلا با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۰۷۵۹۷۸ در تماس باشید

 

طراحی مسکونیطراحی لابی مسکونی , روف گاردنطراحی رستوران مدرنویترین مغازهدکوراسیون داخلی تجاریطراحی دکوراسیون داخلیطراحی مغازهطراحی داخلی صرافیطراحی داخلی طلا فروشی , دکوراسیون داخلی ویلا ,دکوراسیون داخلی اداری ,طراحی داخلی هتل