اصلی ترین وسیله در اتاق غذاخوری

اصلی ترین وسیله در اتاق غذاخوری

تنها فضایی از خانه که حداقل یکبار در روز افراد خانواده در کنار هم قرار میگیرند اتاق غذاخوری است. پس بهتر است که بتوان در این فضای محیطی گرم و صمیمی ایجاد کرد.
به این منظور در این مطلب هر نکته مهمی که برای گرم تر شدن این اتاق غذاخوری لازم است گفته شده:
مهمترین وسیله ای که در اتاق غذاخوری قرار دارد میز غذاخوری است که باید با توجه به میزان و شکل اتاق غذاخوری انتخاب شود نه فقط انتخاب بر اساس زیبایی میز غذاخوری باشد.
این میز غذاخوری تنها میزی است که افراد برای غذا خوردن دور آن جمع میشوند پس باید به همه نکات آن از جمله رنگ، اندازه و طراحی بکار رفته در آن توجه کرد و باید همه تلاشمان را هم برای هماهنگی با سایر مبلمان منزل صورت گیرد.
انتخابی که برای تمام لحظات و انواع اتاق غذاخوری میتوان داشت میز دایره ای و مستطیل مانند است که این مدل میزها میتواند در هر اتاق غذاخوری با هر نو طراحی هماهنگ شود. زمانی که دور یک میز گرد غذا میل میشود میتوان به راحتی هم صحبت کرد ولی امکان اضافه کردن صندلی های بیشتر وجود ندارد ولی اگر گاهی تعداد افراد اتاق غذاخوری بیشتر شد میتوان به میز مستطیل شکل صندلی اضافه کرد و پذیرای افراد بیشتر بود.
با انتخاب یک میز نهارخوری زیبا و خاص میتوان به یک اتاق غذاخوری بی روح جان دوباره بخشید و جلوه خاصی به آن داد. برای نمونه میتوان برای چنین اتاق هایی از میزهای بیضی شکل یا هشت ضلعی استفاده کرد که جلوه خوبی به این اتاق ها می دهد. البته نکته ای که باید در نظر داشت این است که در صورتی که اتاق غذاخوری به صورت سنتی طراحی شده باید از میزنهارخوری در همین سبک استفاده کرد برای راحتی و نزدیکی افراد در پشت میز غذاخوری بهتر است صندلی های میز دارای پشتی های بلند باشند.
میزغذاخوری را باید با توجه به تعداد افراد خانواده و مهمان های آن منزل تهیه کرد
البته باتوجه به فضای اتاق غذاخوری زیرا نباید تمام فضا اتاق غذاخوری را بگیرد باید افراد بتواند به راحتی در اطراف اتاق رفت و آمد داشته باشند در صورتی که اتاق غذاخوری برگ باشد استفاده از میز برگ مشکلی ندارد ولی اگر این فضا کم باشد بهتر است از مدل میزهای تهیه شود که قابلیت تاشو بودن داشته باشند که در زمان های مورد نیاز به اندازه آن اضافه شود.
بهترین کار این است که قبل از خرید میزنهارخوری ابتدا فضای اتاق غذاخوری را اندازه گرفته و با توجه به فضای رفت و آمد مورد نیاز میز خود را انتخاب و خریداری کرده

در یک طراحی داخلی شیک باید قبل از خرید میز نهار خوری به تزئینات اتاق غذاخوری و رنگ این اتاق توجه کرد برای نمونه اگر دیوارهای اتاق غذاخوری شما مشکی است بهتر است برای هماهنگی بهتر رنگ سطح میز را هم مشکی براق انتخاب کرده البته بهتر است روکش انتخابی خاصیت ضد خش داشته باشد تا به میز آسیبی وارد نشود و ظاهر زیبای خود را طی گذشت زمان از دست ندهد. اگر خانواده پر جمعیت و شلوغ هستید هرگز از سطح شیشه ای برای میز نهار خوری خود استفاده نکنید.

 

طراحی دفتر اداری

 

 

 

 

طراحی داخلی تجاری

 

 

طراحی مسکونیطراحی لابی مسکونی , روف گاردنطراحی رستوران مدرنویترین مغازهدکوراسیون داخلی تجاریطراحی دکوراسیون داخلیطراحی مغازهطراحی داخلی صرافیطراحی داخلی طلا فروشی , دکوراسیون داخلی ویلا ,دکوراسیون داخلی اداری ,طراحی داخلی هتل