چیدن لوازم منزل و تعیین دکوراسیون اتاق

چیدن لوازم منزل و تعیین دکوراسیون اتاق

در مکان مناسب شاید مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه شود را این گونه بیان کرد که عوامل محیطی چگونه باید به کار روند و سادگی کاربرد آن ها چگونه باید لحاظ شده و از آن ها استفاده شود. عوامل محیطی و طبیعی مانند آب و هوا، گرما و سرما و خشکی و رطوبت از جمله مواردی می باشد که می تواند بسیار در تعیین دکوراسیون اتاق و مکان مناسب اثاثیه تاثیر گذار باشد و یک دکوراتور حرفه ای باید این عوامل را سر لوحه کار خودش قرار دهد چرا از اهمیت بسیار بالایی برخورد دار می باشد.
اگر لوازم چوبی و یا لوازم پارچه ای در کنار پنجره ها استفاده شود باید این نکته لحاظ شود که نور خورشید در کیفیت آن ها تاثیر گذار خواهد بود، اشعه نور خورشید به تدریج رنگ این نوع وسایل را از بین می برد پس توصیه می شود به هیچوجه از این گونه وسایل در کنار پنجره ها استفاده نکنید مگر اینکه از بین رفتن لوازمتان برایتان اهمیتی نداشته باشد. این نکته می تواند از مهمترین نکات مکان مناسب در تعیین دکوراسیون اتاق و نحوه چیدمان وسایل اتاق به شمار برود.

حل مشکل دکوراسیون کنار پنجره

اگر دکوراسیون اتاق شما به گونه ای می باشد که قصد دارید به طور حتم در کنار پنجره لوازم خودتان را قرار دهید پیشنهاد می شود تا از یک پرده آفتاب گیر استفاده کنید و با نصب آن بر روی پنجره از تابش اشعه خورشید بر روی لوازم پارچه ای و چوبی خودتان جلو گیری کنید تا طول عمر آن ها پایین نیامده و به زودی خراب نشود. از دیگر راه های موجود استفاده از شیشه هایی می باشد که لایه ای مبنی بر فیلتر کننده اشعه خورشید را بر روی خود دارند، این شیشه ها نیز به چیدن لوازم در کنار پنجره ها کمک می کنند تا کنار پنجره را به مکان مناسب تبدیل نمایند. با این دو راه حل شما می توانید مشکل دکوراسیون کنار پنجره را حل کرده و به سادگی لوازم خودتان را با خیالی آسوده کنار یک دیگر بچینید.

مشکلات گرمایی و تاثیر آن بر روی لوازم منزل

یکی از مهمترین نکات انتخاب مکان مناسب عوامل محیطی و طبیعی بود که یکی از این عوامل را گرما و سرما تشکیل می دادند. گرمایی که از وسایل گرما زا مانند شوفاژ ها تولید می شود مبل های نزدیک به شوفاژ را از بین می برند به گونه ای که مبل های قدیمی را در مدت زمانی خراب کرده و و روکش آن ها را پاره می کنند. باز و بسته کردن درب لوازم چوبی و کشو ها را مشکل می سازند. پس بهتر است مبل های گران قیمت خود را تا جایی که امکان دارد به دور از شوفاژ ها و لوازم گرما زا قرار دهید تا کیفیت آن ها در اثر گرمای زیاد پایین نیاید.
از دیگر لوازمی که در معرض گرما قرار بگیرد خراب شده و از بین می روند می توان به پیانو اشاره کرد. مکان مناسب قرار دادن پیانو و ابزار های موسیقی به دور از پنجره و وسایل گرما زا می باشد، این گونه وسیله ها را به هیچ وجه نباید در معرض نور خورشید و کوران باد قرار داد و همچنین از رادیاتور ها و وسایل گرما زا نیز باید دور نگهداشت. همچنین وسایل صوتی نیز نباید در جایی نگهداری شوند که رطوبت وجود دارد چرا که مانع خرابی آن ها می شود.
برای حل مشکل این گونه لوازم که در معرض گرما به مشکل می خورند می توان از یک دستگاه مرطوب کننده استفاده کرد تا با متعادل سازی جو اتاق، مبل ها و دیگر لوازم سالم باقی بمانند.

جهت سفارش طراحی داخلی اداری اینجا را کلیک کنید و برای سفارش و اجرای دکوراسیون داخلی تجاری با شماره تلفن ۰۹۱۲۱۰۷۵۹۷۸ در تماس باشید

 

طراحی داخلی خانهطراحی لابی هتلطراحی داخلی روف گاردنطراحی رستوران سنتیدکوراسیون ویترین مغازهطراحی داخلی تجاریشرکت طراحی داخلیطراحی داخلی مغازهدکوراسیون داخلی صرافیدکوراسیون داخلی طلا فروشیدکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون اداریدکوراسیون داخلی هتل