پروژه تجاری تالار پذیرایی دماوند

پروژه تالار پذیرایی
کار فرما محمدی
آدرس دماوند
متراژ ۱۶۰۰ متر

 

 

لزوم توجه به حس اعتماد و اطمینان در طراحی صرافی

همانطور که می دانید اساساً کار صرافی ها تبادل ارز است و مستقیما با پول سروکار دارند. در چنین مواقعی یکی از معیارهای اصلی جذب مشتری در بازار رقابتی، بدست آوردن اطمینان اوست. بنابراین بهتر است در طراحی داخلی صرافی به این نکته توجه ویژه کنید. فضای داخلی صرافی از نظر ترکیب بندی و تم رنگی باید به گونه ای طراحی شود که احساس اطمینان خاطر و اعتماد را هر چه بیشتر به مراجعه کنندگان القا کند. طراحی داخلی صرافی بهتر است مانند یک فضای رسمی و جدی باشد. جدیت در این امور اطمینان بخش تر می باشد. سعی کنید فضای صرافی را طوری طراحی کنید که منابع نوری به اندازه کافی در فضا کار شده باشد. کافی نبودن نور همواره احساس خستگی و عدم اطمینان به همراه دارد. علاوه بر این اینکه نور کافی به زیبایی بصری فضا نیز خواهد افزود.

طراحی داخلی رستوران

رستوران ها یکی از فضاها و مکان های مهم است که روزانه بسیاری از افراد برای صرف وعده های غذایی و قرار ملاقات های خود به آنجا مراجعه می کنند. سبک طراحی داخلی و خارجی یک رستوران در جذب مشتری تاثیر بسزایی دارد. قطعا افراد جذب مکان هایی می شوند که علاوه بر کیفیت بالای غذا و خدماتی که برای مشتریان ارائه می دهد، برای ایجاد فضایی جذاب و ایده آل به ظاهر و نماسازی آن در سبک و طراحی باید توجه ویژه ای شده باشد. معمولا در دکوراسیون رستوران ایرانی به فرهنگ و آداب رسوم و مصالح، هنر و معماری کشور توجه ویژه ای شده است. امروزه دکوراسیون داخلی رستوران ایرانی به صورت مدرن و سنتی با در نظر گرفتن سلیفه همه افراد توسط طراحان زبردست انجام می گیرد.

 

 

 

دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی , طراحی داخلی لابی , طراحی روف گاردن , طراحی داخلی رستوران مدرن , ویترین مغازه , دکوراسیون داخلی تجاری , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی مغازه , طراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا دوبلکس , طراحی اداری , طراحی داخلی هتل