نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

 

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

برای انتخاب نقش و نگار کاغذ دیواری لازم است که به فضایی که می خواهیم در آن کاغذ دیواری بچسبانیم توجه کنید، البته باید این را هم در نظر داشت که انتخاب ،بستگی به سلیقه ی فردی شخص نیز دارد.

به عنوان مثال، برای مکان هایی شبیه پذیرایی یا به عبارت دیگر نشیمن، بهتر است که از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید، چون به احتمال زیاد عناصر زیادی در طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی بکار رفته است.

در نظر داشته باشید که نقش و نگار های پیچیده و طولانی ممکن است از میزان زیبایی محیط بکاهد.

استفاده از نقش های بزرگ و پیچیده که مناسب با فضای مورد نظر نیستند موجب کوچک به نظر رسیدن محیط خواهد شد.

برای اتاق خواب کودک باید از نوعی کاغذ دیواری با نقش و نگار کم و متناسب با فضای اتاق استفاده کرد.

رنگ کاغذ دیواری
رنگ کاغذ دیواری تاثیر بسزایی بر بزرگ به چشم آمدن فضا دارد،  یک فرد متخصص در زمینه ی دکوراسیون می داند که از چه رنگ هایی باید در چه فضایی استفاده شود و همچنین چه مقدار کاغذ دیواری مورد نیاز آن فضا می باشد.

کاغذ دیواری چه تاثیری بر روی محیط دارد؟
در صورتی که از کاغذ دیواری تیره استفاده گردد، فضا خیلی کوچک تر از آنچه که هست به نظر می آید و شما احساس می کنید که محیط اطرافتان خیلی تاریک است.

در عین حال اگر از کاغذ های روشن استفاده کنید، فضا بزرگتر از آنچه که هست به نظر می رسد، مخصوصا اگر خطوط افقی برروی کاغذ های دیواری ترسیم شده باشد.

بکارگیری حاشیه در دکوراسیون
بدیهی است که استفاده از حاشیه فقط مختص به کاغذ دیواری نمی باشد بلکه حتی می توان حاشیه را در دیوار هایی که از قبل رنگ شده اند نیز بکار برد.

از حاشیه ها می توان در طول پانل ها، دور پنجره ها و درها و یا به طور عمودی در کنج های اتاق استفاده کرد. البته برای اتاق های شیروانی باید حتما ابتدا زاویه را تعیین کرد که مشکلی به بوجود نیاید.

 

 

از دیگر مقالات ما بازدید نمایید :

امنیت در طراحی داخلی طلا فروشی یکی از فاکتور های مهم به شمار می رود

اندازه و سایز میز غذا خوری در دکوراسیون داخلی رستوران یکی از آیتم های خیلی مهم است

 

دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی , طراحی داخلی لابی , طراحی روف گاردن , طراحی داخلی رستوران مدرن , ویترین مغازه , دکوراسیون داخلی تجاری , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی مغازه , طراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا دوبلکس , طراحی اداری , طراحی داخلی هتل