قرنیز ها دگرگون کننده سقف خانه

قرنیز ها دگرگون کننده سقف خانه

قرنیز
بسیاری از افراد سقف را به عنوان یک عنصر مهم در تغیییر فضا به حساب نمی آورند چرا که فکر میکنند سقف در دامنه دید قرار نمیگیرد. اما نکته مهم این جاست که با اضافه کردن قرنیز آلات به سقف میتوان یک ساختار جدید و متفاوت ایجادکرد، این کار موجب افزایش نقطه کانونی میشود و مدولاسیون و ریتم را افزایش میدهد و زمینه ای نیز برای اضافه کردن رنگ و دیگر موارد ایجاد میکند.
کاربرد قرنیز در سقف

 

یک راه ارزان و مقرون به صرفه برای تغییر دادن چهره اتاق، استفاده از قرنیز آلات و گچ بری در سقف است. این کار اگر به کمک یک نجار انجام شود هزینه کمتری خواهد داشت. اما اگه قصد دارید فردی متخصص، این کار را برای شما انجام دهد، قطعا هزینه بیشتری برایتان به دنبال دارد. اما در پایان یک خانه متفاوت و خاص خواهید داشت که ارزشش را دارد.
با اضافه کردن الوارهایی کم عمق و در نزدیک یکدیگر، ساختار اتاق را به طور کل تغییر داده و با رنگ کردن این الوار ها با رنگ های روشن (بدون تیره کردن محیط اتاق) به آن زیبایی و جلوه بصری خاصی میدهد.
رنگ روشن به ارامش بخش شدن فضا و رسمیت بخشیدن به فضا کمک شایانی میکند.

گچ بری باعث تقویت نقطه کانونی می شود این ایده برای اتاق هایی که ارتفاع زیادی دارند بسیار مناسب است در چنین موردی استفاده از گچبری موجب تعریف کردن بیشتر فضا میشود و در نتیجه تمرکز زیادی ایجاد میکند.
فضاهای دیگری هم نظیر اتاق های کوچک، مثل انباری ها و حمام ها برای قرنیزآلات مناسب هستند. با بهره گیری از چند لایه همانند آنچه در عکس میبینید می توان کاری کرد که اتاق بزرگتر از حد عادی به نظر برسد. با یک طراحی هوشمندانه و مشبک موجب میشوید سقف تا بی نهایت و بی کران ادامه پیدا کند.

با اضافه کردن قرنیز به سقف (اهمیت ندارد یک لایه است یا چند لایه الوار چوبی که رنگ شده اند) در هر صورت قادرخواهید بود که یک خشکشویی ساده خانگیرا به یک فضای جذاب و زیبا تبدیل کنید. این کار موجب میشود با یک بازسازی ساده، فضای کم ارزشی تبدیل به یک فضای منحصر به فرد و خاص شود.که هزینه زیادی هم در بر نداشته است.

قرنیزها زمانی به بیشترین ارزش خود میرسند که در یک راهروی طولانی و دراز قرار بگیرند. این کار موجب گرفتن طول زیاد راهرو می شود و حس متفاوت و جذابی را به شخص میدهد.
(تصویر۶)
با کمک قرنیز ها و الوارهای چوبی میتوان یک سطح مسطح را به یک سقف منحنی تبدیل کرد .البته این کار باید به کمک فرد متخصص انجام شود و بدانید که هزینه آن هرچه که باشد ارزشش را دارد.

 

جهت مشاهده بیشتر انواع طراحی روف گاردن اینجا را کلیک کنید

برای اطلاع از آخرین قیمت های طراحی کابینت آشپزخانه کلیک کنید

 

طراحی داخلی مسکونی , طراحی داخلی لابی , طراحی روف گاردن , طراحی داخلی رستوران , طراحی ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , طراحی داخلی , طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی صرافی طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا , طراحی داخلی اداری , طراحی داخلی هتل

 

طراحی داخلی ویلا

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

 

 

طراحی داخلی منزل

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

 

طراحی داخلی اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

طراحی داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

شرکت طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com