طراحی داخلی منزل مسعود اوزیل در شهر لندن

مسعود اوزیل و خانه ی کم نظیر اون در شهر لندن

معماری خانه و بازی مصالح و رنگ ها

درباره خانه ای صحبت می شود که در مرکز شهر لندن واقع شده است این خانه ی رویایی با سبک مدرن با مساحت ۱۶۳۰۰ متر مربع ساخته شده است. معمار این خانه فوق العاده هریسون وارم است. ریز فضاهای این خانه زیبا شامل ۸ اتاق خواب، ۶ اتاق پذیرش، یک سینمای خانگی بسیار بزرگ، یک باشگاه کاملا مجهز، استخر بزرگ و تماشایی، یک ساختمان مخصوص کارکنان، آسانسوری ۸ نفره و یک پارکینگ زیر طبقه همکف با ظرفیت ۶ خودرو است. این خانه بی نظیر در نوع خود کاملا مجهز و با امکانات بسیار زیاد می باشد.

ما با یک افسانه روبرو هستیم. بنای مملو از انوار فراوان با کیفیت بالا و انرژی مثبتی که هر روز را به روزی زیبا و با نشاط بدل می کند هم چون یک روز تعطیل.

 

فضاها مملو از  مبلمان و وسایلی ست که بسیار لوکس و زیبا هستند و گویی جان دارند و به حرف می آیند.

در قسمت بار این خانه ی لوکس، نورپردازی های ساده صورت گرفته و از صندلی هایی از متریال چرم و پوست با طراحی های گوناگون بهره گرفته شده است. درهای شیشه ای، در کابینت های آن جای گرفته اند تا شگفتی بلور ها را به معرض نمایش بگذارند.

تصویر ۵

رنگی سفید که پاک می نماید و اشرافی بودن یک محیط را در کنار سادگی نمایش می دهد در سرویس‌های بهداشتی به کار گرفته شده است. در حمام، از شیشه است به آن علت که در کنار بزرگ تر نشان دادن فضا، عنصر نور را نیز به فضا تزریق کند.

تصویر ۶

سینمای خانگی بسیار بزرگ در هم نشینی با مبلمان چرم و نورپردازی ملایم و فرح بخش، طراحی شده تا محیط این فضا را تاریک نماید و حس بودن در سینما را برساند.

تصویر ۷

در وصف پارکینگ آن باید گفت بسیار وسیع همراه با شیشه های بزرگ طراحی شده است تا نور را به محیط وارد کنند و هم چنین جلوه خودروهای لوکس را هم چون نمایشگاه ها نشان دهند.

اتاق خواب ترکیبی از زیبایی و عملکرد است. کمد هایی از جنس چوب، پرده های ساده و مدرن در کنار نبود وسایل تزیینی این اتاق را فضایی آرام بخش کرده است.

تصویر ۹

در وصف ناهار خوری باید اذعان داشت که معماری و دکوراسیون داخلی متفاوت دیده می شود. فضای رنگی همراه کاغذ دیواری هایی از طراحی هایی از زندگی و شادابی هنگامی که اعضای خانواده در آغوش گرم هم هستند حس حیات را به دقت میرسانند.

تصویر ۱۰

استخر این خانه مجلل در کنار پاسیویی با نورپردازی زیبای صورتی که با یک شیشه از هم جدا میشوند وجود دارد، تلویزیونی برای سرگرمی حین شنا و گیاهان گلدانی مکانی با کیفیت بالا و سرزندگی خاص با حالتی شخصی و سرگرم کننده ایجاد کرده است.

تصویر ۱۰

نورپردازی آبی در سطح استخر صورت گرفته است که حس آرامش را چندین برابر می کند و شب هنگام موجب می شود تا استخر به شکل شایسته ای دیده شود.

 

 

طراحی داخلی خانه , طراحی لابی هتل , طراحی داخلی روف گاردن , طراحی رستوران سنتی , دکوراسیون ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , شرکت طراحی داخلیطراحی داخلی مغازه , دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی , دکوراسیون ویلا , طراحی دکوراسیون اداری , دکوراسیون داخلی هتل