طراحی داخلی در خانه درختی (قسمت دوم)

طراحی داخلی در خانه درختی (قسمت دوم)

 

 

در Meisters   قرار دارد. این خانه درختی هتل ایرما معروف به Baumhaus است که در حدود ۶۰ متری این مجموعه هتلی واقع شده است. قرار گرفتن در انبوهی از درختان کاج تجربه ایی زیبا از این خانه درختی می باشد. ایوانی بسیار بزرگ، شرایطی برای خوابیدن در محیطی آزاد و آرام و همچنین تماشای ماه و ستاره ها را فراهم می کند. از ویژگی های این خانه درختی می توان به صرف غذاهای سنتی، و وانی جدا در اتاق خواب و مبلمانی دست ساز اشاره نمود.

 

خانه درختی واقع شده در فرانسه با قیمتی بالای ۳۱۰ دلار

طراحی این خانه های درختی بر پایه تخیلیات داستان پریان می باشد و از روی یکی از کهن ترین قلعه های موجود در فرانسه ساخته شده است که در ۱۵کیلومتری Monpazier قرار گرفته است. لوازم موجود در این خانه ها یا به عبارتی دیگر قلعه ها بسیار زیبا و به روز می باشد. در ایوان این قلعه ها وانی از آب گرم مهیا ساخته اند. به یاد آوردن داستان پریان از مشخصه های این خانه های درختی می باشد. سرو صبحانه نیز توسط بالابر در خانه درختی انجام می شود.

خانه درختی Tsala واقع در آفریقای شمالی و قیمتی بالای ۲۰۰ دلار

خانه درختی Tsala در بین انبوهی از درختان واقع شده است که مانند یک پناهگاه زیبا عمل می کند. این اتاق ها دارای ایونی وان دار، گرمایش از کف اینترنت رایگان و سرویس دهی شبانه روزی می باشد. این مجموعه از ۱۰اتاق و ۶ خانه ویلایی ۲ خوابه تشکیل شده است که از راه هایگردشگری موجود به هتل ها وصل می شود. صرف انواع نوشیدنی و کتابخانه به همراه کارمندانی مودب از مزایای این هتل می باشد.

 

اتاق های درختی Hapuku در نیوزلند با قیمتی بالای ۵۰۰ دلار

این خانه های درختی در نزدیکی دریای کیاکورا در جزیره ی نیوزلند قرار دارد. دارای اتاق هایی با چشم اندازی از اقیانوس آرام، کوه کیاکورا و چرای گوزن ها می باشد. این خانه ها از چوب و مصالح همان ناحیه درست شده است و دارای سونا و استخر می باشد.

 

منزل های درختی واقع شده در زامبیا با قیمتی بالای ۶۶۵ دلار

چشم اندازی زیبا از رودخانه زامبزی و قرار گرفتن در بالای درختان آبنوس از ویژگی این خانه درختی است.

از ویژگی های دیگر این خانه درختی می توان به ایوانی بزرگ برای صرف غذا در محیطی آرام، تزئینات موجود با وسایل غرب آفریقا، و یک خدمتکار شخصی برای هر اتاق اشاره کرد.

خانه های درختی واقع شده در چئوتون انگلستان با قیمتی بالای ۱۲۵۰ دلار

Chewton یکی از بهترین و معروف ترین هتل های زیبای Relais & Chateaux در انگلیس می باشد. این خانه های درختی دارای یک اتاق بزرگ با نمایی کامل از جنگل، صرف صبحانه در اتاق، دستگاه قهوه ساز، گرمایش از کف و خدمتکارانی مودب و با نظم می باشد. از ویژگی های این خانه ها می توان به سالن ورزش، میز تنیس، زمین گلف، اجاره دوچرخه و اینترنت رایگان اشاره نمود.

 

 

طراحی داخلی منزل , لابی مجتمع مسکونی , طراحی و اجرای روف گاردن , طراحی داخلی رستوران سنتی , طراحی ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , طراحی داخلیطراحی داخلی مغازه طراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخل ویلا , طراحی دکوراسیون داخلی اداری , طراحی داخلی هتل