ساختمان آصف واقع در زعفرانیه تهران

ساختمان آصف واقع در زعفرانیه تهران

ساختمان آصف یکی از بهترین نمونه های ساختمان های لوکس در تهران است که با دارا بودن سبک مدرن معماری در منطقه زعفرانیه (یکی از خوش آب و هوا ترین نقاط تهران شناخته شده است) واقع و ساخته شده است. مهندس مرتبط این ساختمان آقای رضی است.

موقعیت مکانی: زعفرانیه تهران
سبک بنا: مدرن
عمر ساختمان: نوساز
مشخصات و امکانات ساختمان آصف
ساختمان آصف با دارا بودن سازه ای فلزی شامل هفت طبقه تک واحدی است. ساختمان آصف با دارا بودن یک لابی مبله شده، سالن اجتماعات( که با نورپردازی خاص آماده پذیرایی از مراسم های مختلف است) و یک حیاط با آب نمای زیبا بعنوان یکی از خاص ترین ساختمان های آن منطقه شناخته میشود.


یکی از واحدهای لوکس این ساختمان در طبقه سوم واقع شده است که در تصاویر زیر مشهود است.
این واحد لوکس ۲۲۰ مترمربع مساحت و دارای سه اتاق خواب (یک اتاق مستر) سه سرویس بهداشتی با دوحمام و یک آشپزخانه فرنیش و دو بالکن با مساحتی بالغ بر۱۵ متر مربع فضایی مناسب برای صرف صبحانه می باشد.

این ساختمان مجهز به سیستم هوشمند روشنایی و انرژی می باشد. به کمک این سیستم این دستگاه هوشمند میتوان با توجه به ورود و تعداد مهمانان و افراد خانواده ، هنگام استفاده و یا خروج از منزل با لمس صفحه نمایش تعبیه شده روشنایی آپارتمان و دمای داخلی را با توجه به شرایط کنترل و تنظیم کرد.

دیوارها با آجر های تزیینی به شیوه ای مدرن ساخته شده است و کف آن با پارکت پوشیده شده است. این ساختمان در بخش لابی مجهز به سیستم امنیت و کدینگ است که نشان از کنترل دقیق رفت و آمد های این ساختمان داردکه سطح ایمنی را بالا میبرد، این سیستم هوشمند با کارآرایی بالای خود این ساختمان را در حد بالایی از امنیت قرار داده است. پارکینگ ساختمان آصف ، دارای ظرفیت ۱۰ خودرو است که این به آن معناست که اعضای هر واحد مسکونی میتوانند ۲ خودروی خود را در پارکینگ قرار دهند و از امنیت آن اطمینان حاصل کنند.
نمای ساختمان آصف
طراحی نمای این ساختمان ترکیبی از چوب و سنگ است که آن را به یک بنای مدرن تبدیل کرده است.

 

 

دکوراسیون داخلی رستوران

 

طراحی داخلی مغازه

طراحی مسکونیطراحی لابی مسکونی , روف گاردنطراحی رستوران مدرنویترین مغازهدکوراسیون داخلی تجاریطراحی دکوراسیون داخلیطراحی مغازه طراحی داخلی صرافیطراحی داخلی طلا فروشی , دکوراسیون داخلی ویلا ,دکوراسیون داخلی اداری ,طراحی داخلی هتل