زندگی کریستین رونالدو خارج از مستطیل سبز!

زندگی کریستین رونالدو خارج از مستطیل سبز!

کمتر کسی است که کریستین رونالدو را نشناسد یا نام آن را هرگز نشنیده باشد. یکی از ستاره های حال حاضر فوتبال جهان که در فصل اخیر در تیم قدرتمند و پر طرفدار رئال مادرید بازی می کند و چندین سال برنده توپ طلا و برترین بازیکن شده است.
نکته جالب این ستاره این است که ظاهرا مانند دیگر ستاره های فوتبالی تمایل عجیبی به یک زندگی لوکس و لاکچری دارد. کریستین رونالدو یکی از گران قیمت ترین بازیکن های تاریخ فوتبال است که در حالیکه در سال ۲۰۰۹ در پست هافبک تیم منچستر بود، با قیمت حدود ۹۳ میلیون یورو تصمیم به ترک منچستر یونایتد و پیوستن به تیم بزرگ رئال مادرید گرفت. البته این قیمت در ترانسفر های بازیکن های بزرگ و البته گران قیمت برای تیم رئال مادرید چندان عجیب و غریب نیست. این تیم به خرید بازیکن های ستاره و گرانقیمت در دنیای فوتبال معروف است.
مسلما افراد و بازیکن های بزرگ در جامعه در معرض توجه بسیاری از افراد به ویژه فوتبال دوستان هستند. کنجکاوی خاصی در ذهن افراد درباره نحوه زندگی یا به عبارتی سبک زندگی اینگونه افراد خارج از مستطیل سبز وجود دارد. کریستین رونالدو نیز از این قاعده مستثنی نیست بلکه سبک زندگی او مورد توجه بسیاری از مردم قرار دارد.
تصاویر خانه کریستسن رونالدو

 

خانه کریستین رونالدو در یکی از مناطق شهر اسپانیا به نام منطقه پوزلو دی آلارکون ( pozuelo de alarc.n) قرار دارد که طراحی و دکوراسین خانه آن توسط خواکین تورس معروف انجام شده است.
همانطور میتوانید بخشی از طراحی داخلی خانه کریستین رونالدو را در تصاویر مشاهده کنید، و متوجه سطح و سبک زندگی این بازیکن بزرگ می شوید.
طراحی داخلی آشپزخانهخواکین تورس با نوآوری که به خرج داد توانست با استفاده از عناصر و تکنولوژی های مدرن، جو طبیعی که در مادرید وجود داشت را ترکیب و در طراحی خانه کریستین رونالدو به کار برد که نتیجه آن، این خانه ی لوکس و آرامش بخش است. طراحی دارای ساختار با چارچوب و طبق نوآوری های این طراح بزرگ، دارای یک ورودی بسیار زیباست که واصل بین اتاق هاست، همچنین اتاق نشیمن یا هال به صورتی توسط خورکین تورس طراحی شده که همه ی دوستان کریستین رونالدو می توانند در آن حضور داشته باشند.
خانه ی کریستین رونالدو به گونه ای طراحی شده که در طبقه همکف علاوه بر اتاق نشیمن و اتاق خواب، این ستاره بزرگ، دارای یک سالن ورزشی و یک استخر شخصی سرپوشیده هم می باشد و همه چیز برای این ستاره ای پرتغالی فراهم است.

 

این خانه ی بزرگ اتاق های دیگری نیز دارد که در طبقه اول آن طراحی شده اند. یکی از علایق هر فرد داشتن یک حیاط خلوت و حیاط پشتی برای خانه خود است که نمونه ی مجلل آن در خانه کریستین رونالدو قابل مشاهده است! فضای سبزی برای حیاط پشتی خانه کریستین رونالدو در نظر گرفته شده که بسیار جذاب و زیباست و جالب است بدانید در این فضای سبز یک دریاچه کوچک نیز وجود دارد.
در تصاویر میتوانید این دریاچه و فضای سبز را مشاهده کنید. البته خانه این فوتبالیست دارای ویژگی و ساختار های دیگری هم هست . مانند استخر سر باز که در پشت بام برای آفتاب گرفتن و استراحت طراحی شده است و قسمتهای دیگر که در تصویر زیر بخشی از آن مشخص است.

 

طراحی بیرونی خانه کریستین رونالدو نیز طبق نیاز و کاملا ساختارگرا طراحی شده است و همچنین شخصی سازی شده طبق خصوصیت ها و علایق این ستاره بزرگ فوتبال است که نمونه های از سبک این طراحی ها در تصاویر موجود است.

 

تصویر طراحی زیبای محیط خارجی

 

 

بازسازی ساختمان

 

طراحی داخلی مسکونی , طراحی داخلی لابی , طراحی روف گاردن , طراحی داخلی رستوران , طراحی ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , طراحی داخلی , طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی صرافی طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا , طراحی داخلی اداری , طراحی داخلی هتل