درباره سقف های پارچه ای بیشتر بدانید

درباره سقف های پارچه ای چه می دانید؟

سقف های پارچه ای نسل جدیدی از سقف های مدرن هستند که به دو صورت ثابت و متحرک می باشند.سقف های متحرک دارای طرح های بسیار زیبا ودر عین حال بسیار شیک و مدرن نیز است و نمای ساختمان شما را از سایر ساختمان های مجاور دیگر متمایز و زیبا تر نشان می دهد . یکی از شیک ترین و مد روز ترین سقف های پارچه ای ،سقف پارچه ای متحرک طرح silver می باشد. در سقف پارچه ای silverاز پارچه های PVC درجه یک استغاده می شود که دارای طول عمر زیاد ،کیفیت بالا و بسیار با داوم هستند بطوری که سالیان سال می توانید از آن استفاده کنید .همچنین سقف های پارچه ای silver ضد آب بوده و دارای طرح ها بسیار زیاد با رنگ silver می باشد.


پارچه های به کار رفته در این سقف ها توسط شرکت Palmiye که ساخت کشور های ایالت متحده،فرانسه و اتریش است وارد کشور می شوند.که دارای مرغوبیت بسیار بالا ،طرح های شیک و زیبا ،همراه ۵ سال ضمانت در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ می باشند. وزن پارچه های استفاده شده بسیار کم می باشد بنابراین این سقف ها بسیار سبک بوده و به راحتی قابل نصب می باشند.

موتور استفاده شده در سقف های پارچه ای silver ساخت کشور آلمان بوده که این موتور ها دارای ۵ سال ضمانت می باشند. دارای تکنولوژی RTS هستند و می توانید موتور ها را توسط ریموت یا برنامه های گوشی تلفن همراه خود کنترل کنید.

مشخصات فنی
همه محصولات ما خاص و منحصر به فرد هستند شما می توانید سقف مورد نظر خود را از پارچه گرفته تا موتور را مطابق سلیقه خودتان سفارش دهید. سیستم های سقف های پارچه به صورت از پیش ساخته هستند پس در مدت زمان بسیار کمی نصب می شوند. پروفیل های استفاده شده در سقف های پارچه ای از جنس آلمیونیمی بوده که مرغوبیت بسیار بالایی دارد و اکثرا به رنگ الکترواستاتیک مشکی هستند.در سقف های چادری دیگر نیاز به نورپردازی در محیط نیست زیرا این سقف ها دارای چراغ های LED زیبایی هستند که نورپردازی خاصی را به محیط عرضه می دارند.
سقف های پارچه ای طرح Silver قابلیت نصب سنسور های هوشمند باران،برف و آفتاب را دارند بدین صورت عمل می کنند که هنگام بارش برف و باران نیاز نیست کاربر دستوری دهد این سقف ها به صورت اتوماتیک باز و بسته می شوند مثلا هنگام بارش برف و باران به صورت اتوماتیک بسته می شوند. شما می توانید در کنار استفاده از سقف های متحرک از پنجره های متحرک نیز استفاده کنید که هم فضا را بهینه و هم زیباتر می کنند. همچنین قابل استفاده در انواع بالکن ها و تراس ها میباشد و قابلیت مقاومت بالا در برابر وزش باد هستند وامروزه علاوه برمحیط های مسکونی در محیط های تجاری نیز استفاده می شوند و دارای محبوبیت بسیاری زیادی می باشند. ارتفاع سقف های پارچه ای silver اکثرا تا ۲٫۵ متر می باشد که با درخواست مشتری می توان ارتفاع آن را بیشتر کرد.

ویژگی های سقف پارچه ای متحرک silver نسبت به سایر سقف های دیگر :
سازه های آلومینیمی
دارای اندازه ها و انواع مختلف
ضد آب
دارای جنس فولادی ضد زنگ
تحمل وزن برف و باران تا ۷۰ کیلوگرم
سقف پارچه ای pvc با استاندارد ضد حریق

 


تمامی محصولات ما دارای طراحی خاص و مدرن توسط بهترین طراحان دکوراسیون هستند که طراحی ویژه و هنرمندانه ای را برای شما به ارمغان می آورد.محصولات ما دارای ضمانت نامه ۵ ساله پارچه و موتور و ضمانت ۲ ساله برای قطعات الکترونیکی و ریموت هستند و دارای تاییده Iso،Tuv و Tc می باشند.

 

ارائه انواع طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی در گروه مهران طاهری

برترین طراحی و دکوراسیون داخلی انواع صرافی مدرن و شیک در گروه مهران طاهری

 

دکوراسیون داخلی مغازه ,طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی فضای اداری , طراحی داخلی باغ ویلا , طراحی و دکوراسیون منزل , طراحی داخلی منزل ,دکوراسیون داخلی منزل کوچک , طراحی دکوراسیون داخلی منزل

طراحی منزل مسکونیطراحی لابی , اجرای روف گاردنطراحی رستورانویترین جلوی مغازهطراحی داخلی مجتمع تجاریدکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی مغازهدکوراسیون داخلی صرافی دکوراسیون داخلی طلا فروشیطراحی ویلا ,دکوراسیون اداری دکوراسیون داخلی هتل