خانه های مورد پسند دنیا

خانه های مورد پسند دنیا

استفاده از سبک های تلفیقی در طراحی خانه
به دلیل زمینه طراحی تلفیقی، نمی توان تعریف دقیق و معینی از آن ارایه داد. سبک هایی مانند مزرعه ای، مدرن و ویکتوریایی به آسانی قابل تشخیص هستند، اما همان طور که از نام سبک تلفیقی برمی آید، به علت اینکه این سبک، تلفیقی از سبک های مذکور است، به آسانی آن ها قابل تشخیص نیست؛ این بدان معنی است که محیط های تلفیقی شخصیتی دارند که به آسانی توصیف نمی شوند. معمولا فردی، آثار هنری و مبلمان را جمع آوری می کند که هیچ قضاوتی راجع به اینکه اشیایی از خانه با سایر اجزاء هم خوانی دارند یا خیر نداشته باشد.
یک محیط تلفیقی، محیطی یکتاست. محیطی است که مالک آن می تواند بگوید که : “این تنها من هستم.” اما غالبا محیطی شاد و پر از انرژی است. در ادامه تصاویر گرافیکی از این سبک مشهور ارایه می شود.

۱٫ تصویر ۱ در بین تصاویر تلفیقی، بیش ترین فراوانی ذخیره سازی را دارد. محبوبیت این تصویر ناشی از چینش تلفیقی مبلمان اتاق است که اثری از طراح داخلی مشهور آن –کریستین پیک- است. وی برای آماده سازی این اتاق، حتی آدامس های صورتی رنگ متعددی را آزمود تا بهترین مورد را در آباژور استفاده کند.

 

 

۲٫ طراحی تلفیقی محدود به هیچ سبک و زمانی نیست و حمام شکل ۲ هم همین گونه است. کاشی های سفید رنگ این حمام کلاسیک اند، ولی دوغاب زغالی-خاکستری آن را مدرن جلوه می دهد. با اینکه سینک برنزی و میز آینه ای استیل و دوش خاص، نمایی کلاسیک دارند، ولی کفپوش حمام ، نمایی مدرنیته را جلوه می کند.

 

۳٫ سبک تلفیقی می تواند مربوط به یک نفر هم باشد؛ به عنوان نمونه می توان به این بنای درختی واقع در دالاس اشاره کرد. این خانه برای نوه های خانواده ای و در طول نه سال بنا شده است و جزئیات آن تحیرآور است. یکی از کاربران در بخش نظرات این تصویر چنین اظهار نظر کرده است: “این ساختمان، بهتر از خانه من است”، کاربر دیگری اذعان کرده که: ” با وجود ۵۷ سالگی ام، مالکان این خانه لطفا من را به عنوان فرزند خوانده بپذیرند.”

 

۴٫ تابلوهای دیوار این ساختمان کانادایی، دیواری منحصر بفرد ایجاد کرده است.
(۵)
۵٫ بخش اصلی این تصویر، لایه هایی از طرح و پارچه است. غالبا کاربران پیگیر محل فروش لوستر و یا پتوی موجود در تصویر بودند. تخت خواب و رنگ دیوار تصویر هم از بخش های طرفدار این تصویر بود.
(۶)
در این آشپزخانه مرتب و منحصر بفرد، اجاق گاز ، قالی تحیرآور و کابینت های سبز در برابر دیوارهای سفیدرنگ نظر اکثر کاربران را به خود جلب کرده بود.
(۷)
۷٫ لایه هایی از بافت و رنگ جذاب این اتاق بسیار چشم نواز است. در پس تخت خواب و در میان گچبری ها، کاغذدیواری خوش رنگ تعبیه شده است؛ در این میان، بالشتک های رنگی قرار گرفته بر روی نشیمن فیروزه ای در مقابل پنجره هم جذاب به نظر می رسد. طراح با استفاده از آباژوری ساده، ترکیب رنگی این اتاق را منحصر بفرد کرده است. از لوستری پُر از پَر هم استفاده شده است.
(۸)
۸٫ معمولا در یک محیط تلفیقی، می توان از ابزاری موجود در کنار جاده و وسایل دست ساز بهره جست. طراح این اتاق –شانون کوئیمبی- سه عدد صندلی سفید را از حراجی و نیز صندلی قهوه ای را از یک سمساری خریده و ضمنا صندلی آبی از کنار جاده یافته است. همچنین طراح مذکور با ترکیب رنگ های سبز انباری اش پایه های میز موجود در تصویر را رنگ آمیزی کرد. وی در ادامه بخش انتهایی چند تا بطری نوشیدنی را برید و آن ها را هم رنگ آمیزی کرد.

از دیگر مقالات ما بازدید نمایید :

جهت مشاهده بیشتر نونه طراحی داخلی بیمارستان کلیک نمایید

جهت اطلاع از آخرین قیمت های طراحی داخلی لابی اینجا را کلیک کنید

 

دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی , طراحی داخلی لابی , طراحی روف گاردن , طراحی داخلی رستوران مدرن , ویترین مغازه , دکوراسیون داخلی تجاری , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی مغازه , طراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا دوبلکس , طراحی اداری , طراحی داخلی هتل

 

 

طراحی داخلی ویلا

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%88%db%8c%d9%84%d8%a7/

 

 

 

طراحی داخلی منزل

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%b2%d9%84/

 

 

طراحی داخلی اداری

https://mehrantaheri.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d8%a7%d8%af%d8%a7%d8%b1%db%8c/

 

 

طراحی داخلی مغازه

https://mehrantaheri.com/طراحی-داخلی-مغازه/

 

شرکت طراحی داخلی

https://mehrantaheri.com