خانه های مورد پسند دنیا با طراحی داخلی مسکونی ویژه

خانه های مورد پسند دنیا با طراحی داخلی مسکونی ویژه

ادامه متن:
(۹)
۹٫ با تلفیق تابلوهای تصاویر از رنگ ها، قاب ها و سبک های متعدد، به این اتاق خواب جلوه ای ویژه بخشیده است.
(۱۰)

۱۰٫ در محیط تلفیقی شکل فوق، کابینت های قدیمی با استفاده از رنگ های جدیدی چون فیروزه ای به همراه جداره های آینه ای آنتیک نمایی جالب به آشپزخانه بخشیده است. همچنین، در تصویر ترکیبی از دستگیره های کابینت دیده می شود.
(۱۱)
۱۱٫ آنچه که در این اتاق خواب دیده می شود تلفیقی از عناصر متضادی چون سطوح نرم و سطوح بافت دار، رنگ های خنثی و رنگ های مدرن، جدید وقدیمی، مدرن و سنتی می باشد.
(۱۲)
۱۲٫ این تصویر بدان علت مشهور شده که دیوار موجود در آن تلفیقی از تابلوهای اسکیس و نقاشی است و اثر آن در مجسمه ها ومبلمان هم قابل مشاهده است.
(۱۳)
۱۳٫ رنگ های مقدس. در این اتاق غداخوری جذاب و نیز اتاق کناری آن، که در آن از کل رنگ های موجود استفاده شده است، غذا دلچسب خواهد شد. ترکیب نیمکت روشن سبک مزرعه ای و دیوار زرد و نیز لوستر و میز مدرن دلرباست.
(۱۴)
۱۴٫ مزرعه ای، صنعتی و مدرن. خانه ای که در تصویر مشاهده می شود کل سبک های مذکور را دارد. چارپایه های فلزی، کشوی چوبی طبقه دوم و نیز رنگ های جزیره فلزی و قاب ها و لامپ های فلزی را متعادل کرده اند. همچنین دیوار موجود در کنار راه پله، در نقش تخته سیاهی است که خانه های مدرن را در ذهن تداعی می کند.
(۱۵)
۱۵٫ در دید اول از تصویر، گویی اتاق کودک سنتی طراحی شده است که برسطح های جدیدی اضافه شده اند. نسخه سیاه سفید این تصویر، اتاقی سنتی را تداعی می کند. ولی طراح با بهره گیری از رنگ های خاکستری مدرن و بنفش و طرح های جالب، این اتاق را مدرن نشان می دهد.

 

 

طراحی داخلی مسکونی , طراحی داخلی لابی , طراحی روف گاردن , طراحی داخلی رستوران , طراحی ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , طراحی داخلی , طراحی داخلی مغازه طراحی داخلی صرافی طراحی داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا , طراحی داخلی اداری , طراحی داخلی هتل